Заминаа четворица...

Првите четворица фудбалери кои го напуштија Јувентус се Канаваро, Ѕамброта, Турам и Емерсон. Оваа вест со жалење ја дочекаа сите фанови на Јуве а најмногу тренерот Дешамп кој се надеваше дека по објавувањето на Буфон, Недвед и Дел Пјеро дека остануваат, ќе премислат и неколку други фудбалери.


Ѕамброта во Барса...

Во потполност го разбирам заминувањето на Канаваро и Турам. Тоа се фудбалери кои веќе имаат 33 т.е. 34 години и ова беше последната шанса за нив да направат трансфер и да се натпреваруваат на врвно ниво барем уште 2 сезони. Канаваро беше со нас само 2 сезони во кои 2 пати го освоивме скудетото додека Турам одбележа една цела ера во одбраната на Јуве заедно со Буфон (кога дојдоа во пакет од Парма). Јасно беше заминувањето на Емерсон кој си замина онака како што и дојде: со Фабио Капело. Јас единствено сум разочаран поради заминувањето на Ѕамброта кој е еден од моите најомилени фудбалери. Тој во 7-те години поминати во Јувентус, од надпросечен крилен фудбалер се трансформираше во најдобриот лев бек во светот. Сепак, можам да ја разберам неговата потреба во најдобрите години од кариерата да игра на највисоко ниво (не во Серија Б) и зад своето име да остави што повеќе трофеи. Она што ме теши е фактот што замина во Барселона, мојата “втора љубов“ по Јуве :)


Божинов “се билда“

Во Торино пак, Дешамп и фудбалерите полека се подготвуваат за втората фаза од подготовките во која ќе се вклучат и фудбалерите кои ова лето настапија на Светското првенство. Од нив, сега за сега сигурни се само Буфон, Дел Пјеро и Недвед а освен нив, кружат информации дека Дешамп ќе успее да го убеди и Давид Трезеге да остане.

За крај, изјавата на Канаваро:
Тоа што четворица фудбалери на Јуве заминаа во Реал Мадрид и Барселона само говори за силата и класата на Јувентус. Овој клуб ме препороди и токму поради него ја имав честа да бидам капитен на репрезентацијата која го освои Светското првенство.
Forza Juve!


Technorati: Juventus, Канаваро, Турам, Ѕамброта, Емерсон, Дешамп, Реал, Барселона, Јувентус, Фудбал.

10 Comments:

Anonymous Анонимен said...

и на мене ми е жал за овие фудбалери ама мора што да прааме.Ај Ако Можес од која веб страница ги наогас новите вести.Писи.Поздав

4:23 попл.  
Blogger Ико said...

Од повеќе различни страници...sky, espn, goal, channel4, reuters....има колку сакаш...

8:58 попл.  
Blogger Здраве said...

Форца Јуве :)))

1:42 претпл.  
Blogger Ико said...

:) Колега...уште колку казни за местење треба да попиете за да ви дојде памет ?! :)

4:41 претпл.  
Anonymous Анонимен said...

А Некоја Македонска Знаеш Ли?Пиши

12:21 попл.  
Blogger Здраве said...

Не ни доаѓа колега :))
Неможе итаљанец а да не намести , остај таа работа :)

1:22 попл.  
Blogger Здраве said...

“We estimate that Juventus will have to earn around 80 points – the equivalent of winning 27 matches – to just survive in Serie B next term,” argued lawyer Cesare Zaccone in front of the five-man appeal court panel.

Какво влегување во Серија А ќе биде :))

3:16 попл.  
Blogger Ико said...

Пер, тебе уште не ти е јасна математиката....толку треба, тоа ќе бидат уствари 50 бода (со -30те пресметано) а минатата сезона требаше 46 за опстанок во Серија Б. На тие 80, додај уште 20тина - тоа е веќе 4-то место...значи плеј-оф за Серија А. ;)

3:42 попл.  
Blogger "Siamo Juve" said...

Sea sme jakiiiiiii..... Juve per Sempre JUVE JUVE JUVE ..... Ako mozes tvojata msn adressa da mi ja pises;);)

12:51 претпл.  
Blogger "Siamo Juve" said...

Sea sme jaki ... FORZA JUVENTUS:):):)
Ako mozes, pisi ja tvojata msn adressa ... cao poz
Alex mi e Srce, Juve mi e Zivot;)

12:52 претпл.  

Објави коментар

<< Home