Ретро

Дали се сеќавате на ова момче?! Една од најголемите грешки на Јувентус е што никогаш не му даде шанса на Анри...тој во текот на сезоната кога настапуваше на Деле Алпи главно ја добиваше шансата од клупата за резервни фудбалери но едноставно не се снајде во Јувентус. Во четврт-финалето од Лигата на шампионите, токму тој ќе биде нашиот најголем противник.А еве го и Виеира :) Тој е пак една од пропуштените шанси на Милан (поточно на Фабио Капело кој како тренер на Милан го оцени како недоволно квалитетен). Мислам дека Виеира и Анри ќе бидат во главна улога во четврт-финалето, само со различни дресови од овие на сликите :)

8 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Опааааааааааа не сум бил само јас тука со такво мислење за јувентус и судиите. Ико колега те зајадоа и од милан а? еве и горјан нешто пробува индиректно читај го последниот пост на интер блогот. Ама колку што видов храбар дечко си ти не се предаваш. Убаво е да си го сакаш тимот арно ама мое мислење е не треба до толку да се оптоваруваш и јас знам како е да навиваш за тимот за кој си 10 години наназад арно ама јас кога има понебитни утакмици на прво место ставам нешто друго на пр. факултетот или девојката тука си грешка гледам дека разбираш многу за фудбалот ама моџи и другарите нема ништо повеќе да ти дадат од едно задоволство. Знаев дека нема никогаш да ми признаеш директно за тоа дека јувентус ги освојува титулите со помош на виши сили. тоа е тоа ипак за тоа се блоговите за размена на мислења.
п.с. Пишав на овој пост бидејќи мислев дека другиот нема да се чита а за анри и виера ќе биде интересно во секој случај кога виера ќе направи старт врз некој свој бивши соиграч!

12:11 попл.  
Blogger Ико said...

За тоа дали сум грешка си знам самиот ;) Секој си има свој начин на живот, неможеш ти или некој друг да ми каже дека треба да бидам со девојка ми или да учам кога Јуве игра понебитна утакмица (тоа не ми го кажува ни девојка ми :)). За мене задоволство е да го гледам мојот тим.

Мики, пишав и во претходниот пост, ти (а и другиве) изгледа заборавате на перфектната форма на Јуве во првиот дел од сезоната кога згазија се пред себе додека Милан и Интер губеа натпревари против пациентски клубови (со исклучок на срамниот пораз од Милан и нерешениот резултат со Лацио). Токму таа предност што ја остварија тогаш е клучна за титулата, колку и да сакате да го свртите вниманието. Мене ми се чини дека само чекавте да се случи победничкиот гол од офсајд со Удинезе за да почнете да зборувате за “виши сили“.

Милан и Интер ги загубија шансите за титулата уште пред нова година, 2-та дополнителни бода што ги добивме на поклон од судијата против Удинезе не се клучни за титулата.

Инаку, намерно ги ставив на слика Анри со дрес од Јуве и Виеира со дрес на Арсенал...очекувам да биде многу многу интересно. Мислам дека Виеира си замина од Арсенал на мирен начин и не би требало да има некои напнатости и тензии спрема него во текот на натпреварите.

2:01 попл.  
Anonymous Анонимен said...

добро за тоа си во право како сакаш така прави си јас не сакав да ти кажувам како да живееш и да се однесуваш сакав само една поука да ти дадам а првенството трае цела сезона не само полу сезона јувентус кога тогаш се очекуваше да падне и тогаш стапија на сцена судиите и со удинезе и со парма и тоа 4 бода не се малку а теоретски толку можеше да изгуби јувентус и да падне во тешка криза после 2 порази ама за жал тоа некој друг не го дозволи не јувентус!

3:23 попл.  
Blogger Ико said...

Ти правиш муабет “што би било кога би било...“. Не би можел да знаеш како би влијаел еден нерешен резултат со Удинезе... Јас лично верувам дека немаше многу да ги промени работите, ама добро, тоа секој сам си размислува... Ако мислиш дека тој гол против Удинезе ја реши сезонава - тоа е твое мислење.

Добро, вие сте си научени на такви муабети: кој друг и да освои освен Јуве секогаш е заслужено, додека кога Јувентус победува и освојува, тогаш биле криви судии, кладилници, “виши сили“ и сл. Мене тоа што го зборите ми е смешно :)

4:28 попл.  
Anonymous Анонимен said...

druze mnogu dobar post , i samo edna kritika do tebe ako moze da se narece taka . Ne se zamaraj so nekoj samo sto se tuka da gubat vreme i da davaat komentari sto ne drzat. pozdrav
forza juve !!!

2:30 попл.  
Blogger Ико said...

Фала paulvandyk, и мене ми се смешни таквите коментари :) ама од друга страна интересно ми е да им реплицирам. Поздрав и до тебе!

11:33 претпл.  
Anonymous Анонимен said...

zdravo jas sum gordan od skopje inace sum mnogu golem golem fan.milan ne znam zosto ednostavno mnogu me nerviraat.gi kupaat na poznati i gi stavaat na klupa kako na rivaldo.i milo mi e sto ne otidoa vo finale.vidi mislam i ako izgubivme od arsenal sepak korisen bese natprevarot.cim nie padnavme i milan padna so nas ocigledno bese taka sudeno.i selektor kazi mi na kogo tipuvas vo finaleto za barselona ili arsenal.I NESTO ZA KRAJ.JUVE SAMPIONI MILAN LAMPIONI.MILAN CRKNETE

12:18 попл.  
Anonymous Анонимен said...

POZDRAV ZA GOLEMITE FANOVI KAKO MIKI SELEKTOR POL VAN DYK
OD FABIO KAPELP ZVANI GORDAN SALTIROV-ARMAGEDON

12:23 попл.  

Објави коментар

<< Home